Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: hinkova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35824
Постинги: 11
Коментари: 17
Гласове: 34
Постинг
09.12.2007 22:51 - Блогът като особеност на комуникацията
Автор: hinkova Категория: Технологии   
Прочетен: 1313 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Всичките ми приятели си имат блогове. Било интересно, вълнуващо… Намирали много приятели, сродни души и не-знам-си-още-какво… Изпитвали удовлетворение от писането и като цяло от споделянето на житейските си радости и неволи с познати и непознати хора… Еми евала.

 

Реших и аз да си направя блог. По-скоро се видях принудена, защото ми е за домашно.

 

Това ми е първият пост и малко се вълнувам. Изпитвам някакъв вид сценична треска или каквато там треска изпитват начинаещите блогъри… Сега кой ли ще го прочете това и какво ли ще си помисли за мен… А какво по дяволите може да си помислиш за някого само от 3000 символа с интервалите? Не знам. Не се надявам да се харесам на някого и не се стремя към това… По-скоро искам да си кажа, каквото имам да кажа, а ако мнението ми импонира на някого, ОК… Защо пък не. Това е предимството на блоговете – не избираш какво на кого да кажеш… Просто казваш всичко на всички… И не знаеш кои са тези всички… Но и те не знаят кой си (освен ако не решиш да излезеш извън рамките на фиктивната интернет анонимност) Така де – поне един човек ще знае кой си, а това е напълно достатъчно, за да знаят всички кой си.

 

Та това ми е мнението за интернет като цяло – виртуално копие на реалния живот, ама по-вулгарно… Точно защото всички си мислят, че никой не ги знае кои са и какви са, си позволяват да пишат неща, които в ежедневието си не биха могли да изрекат.

 

А от там произлиза и мнението ми за блоговете – винаги съм си мислела, че да се ровиш в blog.bg например е горе-долу като да си сервитьорка в претъпкано кафене – разни хора разказват разни неща; други хора коментират разни други неща… И ти можеш да слушаш какво си говорят всички… Нещо като воайор… Е, май вече съм клиент на въпросното заведение :) Да видим какво ще излезе…

 

И като се замисля – аз искам сервитьорката да се навърта постоянно около масата ми, да подава по едно ухо, да разнася после слухове за мен… Искам виртуалните ми ‘приятели’ да коментират това, което мисля; да се получава нещо, наподобяващо комуникацията в реалния живот… Може би искам и хората от съседните маси да се намесват, да се заформи задочен спор…

 

Но това ми се случва и в реалния живот. Защо тогава да го правя виртуално? Заради мащаба може би? Едно е да имаш три съседни маси, а съвсем друго – 3000… И десетки хиляди сервитьорки :D Най-голямото клюкарско кафене, което някой някога би могъл да си представи :) И най-лошото от всичко е, че не можеш да изпуснеш каквато и да е част от който и да е разговор, защото написаното остава и докато не го изтриеш, доста хора могат да го прочетат… А понякога съжаляваме, че сме споделили нещо, но в повечето случаи е прекалено късно, защото новината вече е произведена, клюката се разнася мълниеносно. Може би не винаги в мащаба на ексклузивен репортаж по CNN

 

Секунда само, че ми звъни GSM-a

 

Та това, което искам да кажа е, че искам да се получи нещо. Не искам това да е едно от нещата, които просто правиш и веднага ти омръзват. Но дори и да се случи това, на мястото на моя блог ще се появят още два… Дефицит от тази стока засега няма… Засега… А когато на всички им омръзне, ще си намерят друго занимание за свободното време. Да блог-вам тогава, докато има кой да чете :)



Тагове:   особеност,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - за авторката...
11.12.2007 18:03
Ох, Мая, Мая... Якичка си. Без майтап. :)
Честит ти първи блог и със желание да постваш в това огромно кафене.
цитирай
2. zorof - честито
12.12.2007 15:41
и на теб
цитирай
3. venercheto - споко бе ;) като при всяка сценична ...
13.12.2007 05:23
споко бе ;) като при всяка сценична треска, залата ти се вижда три пъти по-голяма, отколкото е. да не говорим, че те е хванала параноя от махленки. споко, според моето усещане, блог.бг е еквивалент на големия, а не на малкия град. разбирай- малко хора тук наистина се познават, пък ако се, последното нещо което ще им хрумне, е да обсъждат други блогери (колко ли трябва да си болен, за да го правиш тва?)

честити първи стъпки, иии- смело напред! :)
цитирай
4. анонимен - pagerank backlinks service
03.10.2011 00:36
improve search engine rank seo manager <a href=http://xrumerservice.org>backlink service</a> automatic backlinks
цитирай
5. анонимен - get #1 rsimple seoankings with simple plugin without being affected by any Google Updates
02.11.2012 23:59
Would you like to discover the secret how I’ve achieved multiple number 1 ranking positions for my wordpress website with simple seo plugin without being affected by any Google Updates?

And how you can get same results for your hinkova.blog.bg wordpress site and finally start to get tons of laser targeted traffic from search engines and get lot more sales...

I’ve set up a webpage where you can see my results (they’re impressive) and discover how I did it all here:

http://best-wp-seo-plugin.com

Now it’s important to note it’s got nothing to do with directories or article marketing or link building.

It’s just a simple plugin I used on my site, one which you can use on your hinkova.blog.bg website to help boost your rankings as well.

Find out more here:

http://best-wp-seo-plugin.com
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930