Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: hinkova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35814
Постинги: 11
Коментари: 17
Гласове: 34
Постинг
05.03.2008 22:38 - За писането...
Автор: hinkova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 870 Коментари: 1 Гласове:
0



       Винаги ми е допадало да пиша, мисля, че така по - лесно изразявам емоциите си. Да пиша - без значение в каква форма, на каква тема... това е нещо, което ти помага да опознаеш самия себе си, та дори да намериш призванието си може би! Когато премина през тежък период, или когато нещо много силно ме разтърси - някаква емоция, която идва ненадейно, или чувство, което не може да намери мястото си в сърцето ми, тогава просто хващам химикала или молива или тънкописеца или нещо, което ми е под ръка и започвам... пренасям се някъде дълбоко, в една друга вселена и там аз съм господарката на всичко! Но, както и да е, не на всеки му се отдава да пише... някои правят опити, което аз силно бих подкрепила, но наистина това НЕ е за ВСЕКи! И наистина не мога да разбера защо хората упорито се опитват да го правят и така пълнят блог - и интернет пространството със своите излияния, които понякога са плачевно глупави и особенно неритмични ( тук имам предвид "произведенията" които претендират да се наричат лирика ). Уважавам свободата на словото, та дори и в Интернет, но напоследък попадам на някои доста смущаващи страници, съдържащи опити за писане! Моля ви, нека все пак да постваме неща, които първо са преминали през нашата цензура, и след това - смятаме наистина за заслужаващи си да бъдат споделени! Някои би ми опонирал - коя е тая и защо си мисли, че може да критикува??? Аз не критикувам, само изразявам позицията си относно "новите писатели". На добър път в откриването на себе си и талантите си :)~



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. psyho -
10.03.2008 17:13
когато никой не го чете, се подразбира, че не струва ;) аз тебе те чета... редовно, колкото и нередовно да публикуваш... (Т'ва е критика ;)
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930