Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: hinkova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 35774
Постинги: 11
Коментари: 17
Гласове: 34
Постинг
02.02.2008 19:06 - Some personal stuff...
Автор: hinkova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1360 Коментари: 1 Гласове:
0



Защо стоиш така безмълвен?
Нима не разбра?
Не сваляш очи от мен,
изпиваш всяка капка сила, всеки спомен,
сякаш тази е последната ни среща.
А аз не спирам да говоря...
думи със изгаряща празнота...
Толкова много искам да ти кажа,
а ти не разбираш...
Със болка трябва да призная, че красотата на чувствата умря!
Не можеше да бъде вечна - никоя не е била!
Виждам една сълза - заражда се в очите...
усещам болка и тъга, изпепеляващи душите...
Не! Това не е последната ни среща!
Още много пъти ще ни срещне жестоката съдба,
и ти недей извръща поглед, а си спомни, че и твоя съм била!
Не ме мрази! Не си виновен ти... ни аз!
Случайността ни срещна, а съдбата раздели.
Прегърни ме и просто си тръгни!
Нека всеки сам чертае своя път!



*     *     *

Един ден ще те намеря
със покрусено от слънчева тъга лице, 
със поглед - търсещ, чакащ... точно мене,
със устни, копнеещи смълчан привет...
Очакваш ме, нали? Очакваш свойто бреме...
Ще паднеш ти на колене
и глухо шешнещ мойто име,
ще заровиш глава в скута ми студен,
ще чакаш отговор - присъда може би?
Ала ще получиш само откровение.
Мойто откровение... което чакаше да те намеря,
за да ти вдъхне нов живот.
Един ден ще те намеря
свободен, жизнен, окрилен...
теб, когото жадувах твърде много,
теб, на когото принадлежеше свеки миг от всеки ден!
Един ден ще те намеря
понеже жадувах да срещна щастието...
а знаех, че то е редом с теб!


Това е от времето, в което пишех ... не съм го правила от половин година, което е странно, защото си мисля, че ми се отдава или поне аз отдавам себе си когато го правя и това ме радва :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Жени
06.02.2008 15:19
Майче, не знаех, че пишеш... Аз от поезия много, много не разбирам, но тези неща определено ми подействаха (о:
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930